In my closet



Morsning!
Jag kunde inte somna igår så jag låg faktiskt och tänkte på vad jag kunde blogga om och kom på att jag kunde visa er några favvoplagg ur min garderob. Byxdressen längst ner är från cubus och den älskar jag just nu. Den är ganska urringad och ganska slapp så under den brukar jag ha min fina bustier från topshop. Den blommiga koftan är från hm och jag har faktiskt bara använt den några gånger men den är riktigt fin. Klänningen längst upp har en lång historia om hur jag fick tag på den men nu är den iallafall min. Tyvärr är den för stor men mamma har sytt in den så den passar lite bättre nu^^ Jag kommer ihåg så väl när ett stort paket kom på posten och i paketet låg min älskade klänning, haha^^  

Kommentarer
Postat av: sabina

fint! :)

2010-06-27 @ 13:02:00
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

Åh, så mycket fint!! :)



sv: Jag vet inte om jag redan har svarat på din fråga, men jag jobbar i alla fall på HM i trelleborg hela sommaren :)

2010-06-27 @ 22:01:38
URL: http://emelij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0