It hurts



LOVE!
Sommarfärger, somriga kläder, somrigt väder och...topshop såklart, DET gillar jag^^ Arbetar fortfarande i Picasa när jag gör mina collage men tänkte ta tag i photoshop och lära mig det i sommar, det får helt enkelt bli mitt sommarprojekt.

ONT I MAGEN har jag också och jag ligger just nu ihopkrupen till en liten boll i min soffa i hopp om att det ska bli bättre. Tyvärr verkar det inte försvinna och jag hoppas att jag får må lite bättre imon än jag gjort idag i skolan för i morgon har vi MaC nationella och då måste jag vara tipptopp;) Vill bara få det gjort nu^^

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Rose

Kika in på min blogg och släng gärna en kommentar om vad du tycker om den Kram



btw så kanske vi kan följa varandra på bloglovin

2010-05-25 @ 21:31:30
URL: http://exposemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0