Blod överallt



Jul, jul, strålande jul....ååh vad jag längtar. Julinlägg nummer två då och dessa underbara saker från Fröken fräken vill man ju så gärna ha. Skålen längst ner till  höger har jag önskat mig i födelsedagspresent och sen får man ju se vad tomten kommer med också^^

Nog med julprat nu ska jag berätta vad som hände för en liten stund sen. Där står jag och gör sallad till maten och gurkan ska ju skivas med osthyvel för då blir den ju såå mycket godare. Det var riktigt svårt att skiva för gurkan hade mjuknat lite så jag tog i mer och mer och oops så satt helt plötsligt osthyveln i tummen. Det SPRUTADE blod och jag fick panik då jag är ensam hemma. Letade i badrummet....inga plåster...blod över hela golvet..PANIK!! Ringer mamma och stackarn blev ju jätteorolig men sa att vi hade småplåster som man använder när man syr igen ett jack så dessa tog jag och satte på min tumme..papper över det och sen tejp till sist. Nu blöder det inte längre men det pulserar och gör ont:(

Snart ska jag och min tumme ner till stan iallafall och där ska jag träffa fina Mirre för att ta en fika och småprata lite, myys:) Det är jag faktiskt värd;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

va mycket härligt :D

2010-11-12 @ 10:26:30
URL: http://littledessert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0