Hemma i kylan



Brr, nu är jag hemma i kalla Sverige igen. veckan i Spanien har varit underbar och välbehövlig. Nu är jag lite utvilad och lite brun så jag ska inte klaga;) Redan när jag åkte till Spanien började julkänslorna komma, ja ni hörde rätt. Knasig flicka är jag men sitter och lyssnar på Emd:s Välkommen hem, kollar i en tidning med julinspiration och längtar så in i tills december månad är här. Det är nog den bästa månad på året...jag fyller ju år då;) Haha, nej men för det första är det så himla mysigt när det är riktigt mörkt ute och man får sitta inne och tända ljus, för det andra är julkalendern alltid lika mysig och jag växer aldrig ifrån den. Dessutom är advent, julbak, julmusik, julklappar, julskyltning och ALLT som har med julen att göra helt underbart. Gaah, vad jag längtar!

Nu → städa !!!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; ja det är sjukt gott, går alltid hem liksom (:

2010-11-05 @ 19:23:52
URL: http://matomspunnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0