miniplattång


Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag tycker dessa jackor är supersnygga. Visst är den fin men jag tycker nog bättre om en liten kofta eller en kort tajt kavaj. Fast det beror nog också lite på hur man matchar det. På denna tjej var det faktiskt jättesnyggt.

Idag gick jag en lektion i skolan och slutade 11. Efter skolan åkte jag till stan där jag köpte en topp och ett par jeansleggins. Dessutom gick jag in på en hårsalong där Erika satt och klippte sis. Först såg jag inte att det var hon för jag var fullt konsentrerad på vilken färg min nya plattång skulle ha:P Kunde inte bestämma mig så jag åkte hem. Senare när mamma kom hem åkte vi ner till stan igen och då köpte jag en svart miniplattång. Den var mycket mindre än en vanlig men skulle vara lika bra ändå:D Dessutom kostade den bara 249kr:) Det gillar vi!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0