grr..

vad jag tycker min moppe är jobbig och då är jag snäll. den ska alltid böka på de pinsammaste platserna och idag var det utanför konsum på Dalvik. Jagskulle precis sätta mig och starta den när den börjar tjuta. Jag stängde av och på moppen ett ANTAL gånger men den fortsatte pipa. Efter att jag stått där ett tag och kllat ner i marken kändes det som om alla glodde på mig och då kommer en 2 eller 3-åring fram till mig och säger: Ska du inte stänga av larmet? Jo, det är klart jag skulle göra det men det var inte det lättaste:P Särskilt inte när jag tryckt på fel knapp hela tiden. Tillslut fick jag iallafall igång den och jag ska nog inte åka moppe i en minikjol som blåser upp hela tiden nästa gång heller. Dessutom har jag ont i nacken för jag med minihuvud tycker hjälmen är väldigt tung även att det är den minsta storleken. En aning irreterad lovadejag mig själv att köra med cyckelhjälm nästa gång. Hur låter det?:Phihi

Kommentarer
Postat av: pillan

nej egentligen inte. alltså man lär sig så snabbt också. Iallafall om man vill lära sig så gör man det :)

men annars om man vill kan man alltid köra på auto läget, då är kameran redan inställd. Men för de bästa bilderna kanske de är bra om man vet vilken inställning man kan ha :)

2009-07-02 @ 22:48:15
URL: http://pillant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0