Happy torsdag..

mamma och pappa är iväg och cyklar på visingsö och jag blev väckt i natt av Jeppe och hans kompisar ett antal gånger om jag säger så. Jag vågade inte gå in till honom och be dem vara lite tysta även att klockan var mitt i natten och jag hade legat vaken någon timma. Tillslut knackade jag lite på deras dörr och sen blev det tyst:P Nu är det iallafall torsdag och jag sitter här och kollar lite TV. I helgen ska jag, Jeppe, mamma och pappa en sväng till göteborg och Marstrand. Synd bara att det ska bli så dåligt väder på måndag men det kan ju alltid ändras. För ett tag sen beställde jag en bikini från hm som jag sedan avbeställde och då var det inga problem sa dom. Nu däremot har det kommit massa lappar om att jag har ett paket att hämta och visst är det bikinin. Jag har bara struntat i dom eftersom jag blev lovad att paketet skulle skickas tillbaka men nej. Det skickas inte tillbaka och nu får jag heller inga pengar tillbaka. Surt, men jag är iallafall en supersöt bikini rikare även att jag redan har ganska många:P

Vad gillar ni för typ av bikinis?

Kommentarer
Postat av: pillan

okej, åh så härligt att ha en häst. det är coolt att fota :D

och blommor är min favorit för stunden ;)

har du råd skulle jag lätt satsa på en system ;D

2009-07-02 @ 10:57:26
URL: http://pillant.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så svårt att hitta bikini tycker jag! Älskar dock turkost och har haft det i flera år. Beställde den nere i högra hörnet från H&M igår. Tråkigt? Eller varför ska man ändra på ett vinnande koncept?

2009-07-02 @ 11:46:51
URL: http://mli.blogg.se/
Postat av: Cornelia ♥

Sv: Klänningen finns på rea nu till och med, på hemsidan! :D

Nej aldrig :) Hehe. Vadå? <3

2009-07-02 @ 14:04:43
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: Emelie

ok, bra det :)

Nej, jag har ju inte tagit första doppet! Riktigt dåligt.. men jag har ju inte haft någon bikini för sjutton :)

Annars är jag inten badkruka, första doppet brukar ju banne mig bli kring kristi himmelsfärd annars. Nä, nu får det banne mig vara dags när paketet kommer hem. Du?

2009-07-02 @ 19:58:21
URL: http://mli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0