liseberg..

var jag på igår med bror och det var såå kul. Vi sprang runt där och jag åkte uppsvinget. STOLT? Ja, jag höll på att kissa på mig av nervositet när den skulle starta och sen när den började gunga började jag blunda. Sen blundade jag tills den stannade:P Jag kommer ihåg att jag gjorde de första gången jag åkte kanonen med för några år sen för då är det inte lika läskigt. Jag åkte kanonen, balder, bilarna, slänggungan och uppsvinget. Det blev bara en kortis för man blir ju så trött efter en stund. Men jag säger som jag alltid gjort. Slänggungan slår allt:Phihi Jag och Jeppe testade även att skjuta ner plastankor. 60 träffar var det minsta man skulla ha får att få vinst. Gissa vad jag fick? 1 träff:Phihi När jag sedan var så trött gick vi gatan över till Gothia hotell för att checka in och kolla in skybaren. Den var riktigt häftig och här skulle jag kunna bo många dagar men så blir det inte för efter en liten shoppingrunda här i götet är det dags för Marstrand. Det ska tydligen vara jättemysigt och det får jag hoppas på. Nu ska jag läsa lite bloggar sen blie SHOPPING:P
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0