stackarslillamamma..

är iväg hoss farbror doktor och ska få spruta. Igår i bilen hem från Mirres husvagn hade hon så ont att ögonen flimmrade sådär läskigt. Usch, jag blev jätterädd men nu ska hon få en kortisonspruta så jag hoppas det hjälper. Igår fick vi åka till akuten med henne när vi kom hem för att hon skulle få tabletter så hon kunde somna iallafall och då åkte vi först till Ryhov. Usch, vad jag ogillar sjukhus. En kall känsla svävar förbi i hjärtat och jag blir helt stel och kall. Många orsaker! Nu sitter jag här och kollar på Vintergatan 5a(sommarlovsmorgon några år tillbaka):P Jag vet inte riktigt vad som händer idag men jag hoppas att vi ska hämta min mobil som är ljusrosa:D Just det, det har jag glömt berätta. Jag har varit hoss Mirre i Gullbrann och haft mysigt. De hade en jättefin husvagn och på kvällen var det nån show med massa kända idrottare. Riktigt, riktigt fint ställe! Tack Mirre<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0