God förmiddag..

jag har precis vilat lite i min mysiga, nybäddade säng för jag har sovit dåligt inatt. Jag vaknade tidigt och åkte och red. Jag älskar verkligen Sandy. Hon behöver migoch jag behöver henne. I början när jag träffade henne var ju jag bara en vanlig människa för henne som kom och ville ge en morot. Då var hon väldigt rädd om sitt huvud och det var svårt att få klappa det. Nu vill hon istället att jag ska mysa med henne. Jag brukar klia henne på huvudet och när jag sluterr buffar hon på mig och kommer ännu närmare:D Igår hände en grej som jag alltid kommer minnas. Det går inte att beskriva med ord och jag blev helt stum, rörd och det kom en liten glädjetår. Mamma blev också chockad när hon såg vilken kontakt  jag fick med Sandy och sa att det var somom jag och Sandy kunde prata med varandra:P Det låter säkert jättekonstigt och jag kan som sagt inte beskriva vad som hände men det var ett litet Halleluja moment;D

jag älskar dig<3
Nu till en annan sak. Jag har funderat lite på att göra om mitt rum så att det blir ett rosa rum eftersom jag älskar rosa:P jag har en ganska klar bild i huvudet om hur jag vill få det men vi får se hur det blir. Det som ska bytas ut i så fall är kuddar, överkast, gardinen och lite småprylar:)

mitt rum nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0