Moppe o mys i solen

Uttråkad som jag var innan ringde jag Mirre o vi bestämde att jag skulle komma till henne så jag tog moppen. När jag kom dit gick vi en liten stig och skulle sätta oss på någon "balkong". Tyvärr hittade vi inte "balkongen" men vi satte oss på gräset i solen lite. Efter en stund tog vi mopparna ner till stan för att gå på gina tricotrean och påväg dit kom jag på att jag glömt stänga väskan, så den åkte upp och ner och det var tur att jag inte tappade något i den:P Vi gick på stan en stund och sen när jag skulle ta moppen hem började den tjuta. Pinsamt var det när en kille gick förbi o flinade o en snäll gubbe skulle hjälpa mig av med ljudet. som tur var slutade den då och startade istället. jag kan erkänna att det känns som moppen kör mig istället för att jag kör den ibland:P Ja e ingen vidare moppeåkare:Phihi
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0