vattenkrig..

är så skojj och Jeppe vann så han fick hälla en halv hink vatten över mig:P Sitter nu i solen med storebror jämte mig och lyssnar på musik:) Såå härlig dag:D På morgonen var kusin Elin och moster Mia med mig o kollade när jag red Sandy. Det gick jättebra men precis innan vi skulle ta in hästpojken8som Sandy e kär i) sprang Sandy runt i hagen som en liten tokstolle:P Hon blev iallafall glad när vi släppte in hästpojken igen och då var de dags att tvätta min lilla plutt. Så fin blev hon och jag hann inte mer än säga de så rullade hon sig i sanden. Det var tacken:P
Ikväll ska jag och bror på bio. The proposal heter den och den verkar jättebra:D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0