Dataproblem..

ja det har vi verkligen här hemma nu. Den är så seg och det har nog kommit sen jag fick virus på min msn. Vi har haft en datakille här hemma idag så nu funkar allt....förutom internet. Kul, nej det tycker inte jag. Vill bara att klockan ska bli lite senare så jag kan gå och lägga mig:P Datakillen kommer i alla fall och kanske 20 minuter eller nått och fixar det sista med internet så imon kommer det förhoppningsvis funka.

Nu när det är så mycket i skolan så har jag inte hunnit rida så mycket och jag saknar Sandy så mycket. Helt otroligt att man kan sakna henne så mycket. jag längtar så till sommarlovet för då ska här ridas:)

<3

Kommentarer
Postat av: sofie

du betyder massa <3 hoppas att vi ses snart och jag gillar ditt sommarlov :P

2009-05-14 @ 22:47:27
URL: http://sofielou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0