Hemma..

och hittade bara fyra små söta bodyslash för 39 kr, men de luktade gott:) Nu ska jag åka upp till sandt och ge henne jordgubbar:P, ja vet att det inte är hästmat men hon älskar det:) Tänk sen när det blir sommarlov å jag kan rida varenda dag om jag vill, åh det ska bli så kul. Dessutom ska jag åka till Öland och Liseberg, kan det inte bli sommarlov nu:) Fast de e klart jag får ju inte glömma Turkiet och alla prov:) Såhär ser mina dagar i skolan ut ungefär:
vecka 21
måndag: spanska uppsats
tisdag: nationella Ma A och spanska hörförståelse
onsdag: biologifrågor ska vara klara
vecka 22
tisdag: spanska grammatik
torsdag: biologi prov
vecka 23
måndag: kemiprov
tisdag: fysikprov
de dagar som jag inte nämnt är jag ledig på men annars har jag prov varje dag, tyck synd om mig:P
puss


                söt tunika från monki:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0