Ledig

jippie, studiedag idag:) och jag vaknade vid 7 och har pluggat. Klockan halv två ska jag till tandläkaren och innan de kanske jag går en stund på stan och kanske åker upp med mamma och ger Sandy en morot eller två:P Igår blev fysiken inställd och det var så skönt men egentligen borde vi ha extra lektioner. Jag har provet på tisdag för sen åker ju jag till Turkiet och det känns inte som om jag kommer hinna öva nått för ja måste plugga kemi och biologi och jag kan ju inte plugga hela dagen:( Men, men nu vill jag inte tänka mer på de:P Om en vecka är det sommarlov för mig och jag längtar så. Först blir det Turkiet sen ska jag hem och rida på min häst och jag hoppas Sofie vill rida me mig så jag lär mig lite mer:) Hoppas även att Liseberg med Mirre blir av när jag kommer hem:D
puss

så söt klänning från nelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0