Prosit..

ja, jag sitter här i skolan och nyser. Tror det är bäst om jag åker hem för jag vill inte få influensa eller nått sånt nu när vi har så mycket i skolan. Jag tar bussen som går 11.16 och så åker jag hem och kollar på Twilight och äter halstabletter. Ja, det blir bra:P Har faktiskt redan suttit här i en liten vrå i en timma och pluggat spanske, biologi och engelska så jag har ju fått lite gjort. Hursomhelst så var jag lite uttråkad igår så jag åkte till Mediamarket för att köpa I taket lyser stjärnor. När jag kom dit visade det sig att den inte kommit in men vet ni vad jag såg då?....Jo, Twilight hade kommit in och för endast 99 kr var min dag räddad. Jag bäddade in mig i en filt och bara låg där och njöt, för jag älskar verkligen Twilight.Nu går bussen snart så jag måste packa ihop mina skolböcker här men vi hörs:)
puss

ja han e snygg:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0