17.26


Torsdag idag vilket betyder FREDAG imorgon, Jippie!
Idag slutade vi två vilket var riktigt skönt och att vi gör det imon också är underbart. Dessutom börjar jag morgondagen med massage. Efter det är det lite halvtråkiga ämnen men vad gör det?! Har man inga tråkiga ämnen så kanske man inte uppskattar de roliga lika mycket!

Om en liten stund kommer pappa hem och då ska vi övningsköra en liten runda. Det här med körkortet går sakta men säkert framåt och imorse var jag på körskolan och fick lite info. Nu har jag laddat ner lite test till min iphone så jag kan öva trafikmärken och lite teori, toppenbra! Att jag har fel på många frågor så att det visas en ledsen gubbe när resultatet kommer upp är faktiskt en helt annan sak...övning ger färdighet, right?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0