Duktigt Joanna!



Kom precis hem från en runda på stan och hittade en sjukt söt blommig bh i min storlek på Twilfit ↑ Jag hade inte pengar med mig men la undan den så åker nog ner till stan lite senare igen. Gick även in på Bokia för att leta efter en kalender till skolan och hittade en jättefin. Tyckte jag kände igen den lite och kom på nu när jag kom hem vart jag sett den någonstans...här. Den är så fin och jag som bara trodde den fanns i Malmö, haha^^

I morse var jag faktiskt väldigt duktig och bestämde mig för att läsa lite teori till körkortet. Jag satte mig ner, tog fram böckerna och denna gången satt jag faktiskt kvar och läste de fem första "kapitlena" i körkortshäftet, duktig Joanna!

Ha en fortsatt bra dag!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0