Julbord nummer två

Goder morgon goder morgon både herre och fru jag önskar eder alla en fröjdefull jul...
Idag är dagen före dagen före dagen före dopparedagen tror jag och jag är på topp;) Idag kommer älskade bror hem och oj vad jag har längtat efter honom. Vi ska äta julbord och jag har lovat mamma att  baka bröd, göra lite julgotter plus en dessert så för min del blir det full rulle denna dagen. Får se vad jag tar på mig ikväll men det får kanske bli något rött. Hade såå gärna velat ha en röd julklänning men jag har inte hittat någon och letat har jag faktiskt heller inte gjort. Just de ja...vad ska jag göra för julgotter?! Kanske dessa godingar↓



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0