Trött tjej



Äntligen helg!
Efter lite för lite sömn är jag ganska trött nu men det gör inget för nu är jag ju ledig tre dagar:) Jag sitter med min gosiga filt om mig och kollar på Bonde söker fru och dessutom har jag Eclipse på datorn:) Lina hjälpte mig ladda ner den igår så nu är jag riktigt glad måste jag säga. Min och Linas filmkväll igår var supermysig med tända ljus, godis och polarexpressen. Supermysig film som gav riktiga julkänslor.

 I morse var det massageprov och Lina tyckte det var jätteskönt så nu får jag hoppas på att läraren tyckte jag gjorde ett bra jobb också. Tänk att massagekursen är avslutad nu, det gick riktigt fort och kursen var riktigt rolig att läsa tycker jag:)

Ne, nu ska jag kolla vidare på vilka tjejer bönderna väljer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0