Våffelmys





Nu kom jag precis hem från Gammelgården som är en liten våffelstuga här i Sälen. Jag och mamma fick slå oss ner framför en sprakande brasa och vi beställde in varsin våffla med grädde och sylt. Det var verkligen den godaste våfflan jag någonsin ätit och den var så fin att man knappt ville äta upp den:) Till beställde jag en varm choklad med grädde och mamma tog kaffe. Även chokladen var så himla god och den smakade äkta choklad. Där satt vi länge och väl och mös när mamma helt plötsligt börjar nysa. Det blev bara värre och värre och tillslut kunde hon knappt andas. Då kollar vi runt omkring oss och ser ungefär 20 julstjärnor(den röda blomman som ser ut som en stjärna) och mamma är superalergisk mot såna. Haha det blev nästan lite komiskt då!

Kommentarer
Postat av: Petra

åh så gott de såg ut!!! :)

2011-01-04 @ 10:20:52
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0