Espressohouse



Söndag morgon och spanskan är tråkig, riktigt tråkig. Usch, vi har prov på fredag och jag kan inget hittills..aj då:P Nä, nu vill jag inte tänka på det längre. Det är mycket bättre att tänka på att espressohouse har öppnat på a6. Det var 6 år sedan jag satt för första gången på espressohouse i Båstad och njöt av deras chaite med skummad mjölk i, åh vilka minnen. De har så mycket goda saker och nu slipper jag ju åka ända till Båstad för en god fika;)

Annars känner jag mig lite småförkyld men jag får inte bli mer sjuk nu för det har jag inte tid med. Pappa säger att man ska stoppa vitlök i näsan men där går nog gränsen. Att dricka vitlöksvatten är tillräckligt äckligt tycker jag:P

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0