July 15



Hej hopp!
Vilken härlig morgon och vilken härlig dag det var igår:) Jag låg i solen nästan hela dagen och läste tidning, åt glass, lyssnade på bra musik och bara njöt. När det blev lite väl varmt åkte jag och pappa ut och övningskörde. Det känns enklare för varje gång jag kör men igår övade vi nya saker och då blev det lite knepigt och jag fick en arg tutandes gubbe efter mig..idiot jag övningskörde ju;)

Idag väntar ännu en dag ute i solen för jag ska bli brun som en liten pepparkaka:)
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Fröken M

idag har det städats och fixats här hemma =) Ha en skön kväll ! godnatt

2010-07-15 @ 22:48:13
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0