Every morning can be a start of something new


bild: weheartit

Good Morning!
Jag har precis ätit frukost och nu funderar jag på vad jag ska hitta på idag. Det är fint väder utee så jag kanske hoppar i bikinin och lägger mig och solar lite på balkongen.

Igår beställde jag hem den fina vita tröjan från topshop, jag kunde bara inte hålla mig. Det tog sin lilla tid för bankkorten strulade lite men tillslut funkaade det så nu kommer jag snart ha en varm tröja hemma hos mig. Jag hade hoppats på att hitta en i Barcelona för de hade en massa Zara och HM butiker men självklart hade de bara tunna saker^^

Nee, hoppa i bikinin var det!
Puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Hihi det är jag också ;)

2010-06-24 @ 12:37:28
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: amanda

Vad fin blogg du har!! :)

Kolla in min blogg :P

2010-06-24 @ 19:43:38
URL: http://justaboutamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0