Jordgubbar



Phuu! Äntligen är det mesta till kryssningen packat..tror jag. Shorts, kjol, klänningar, bikinis, blusar, linnen, badrock, pyjamas....you name it! Som tur är har jag skrivit en liten packningslista så förhoppningsvis så glömmer jag inget;)

Dessa jordgubbar köpte mamma med sig hem idag efter vår lilla runda på stan. Såå söt kartong tycker jag och de kändes verkligen äkta svenska. Supersmå var de också och såg nästan ut som smulgubbar. Om jag ska få några måste jag nästan alltid gömma undan några för efter att min kära bror varit i kylen lär de nog vara slut...haha nästan iallafall^^

Har ni en bra tisdag?
Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Mm, vad gott med jordgubbar!

Jodå visst blev det lite sol senare men idag är det lika molnigt och tråkigt igen. Vad skoj med kryssning. Var ska ni? :)

2010-06-15 @ 14:00:17
URL: http://emelij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0