Kryssningen

Hej alla fina♥
Nu är jah hemma igen från en underbar kryssning som jag kommer minnas för resten av mitt liv. Jag har blivit behandlad som en liten prinsessa och kunnat peka i princip på allt jag vill ha^^ Hela resan började i onsdags då vi tog bilen till Köpenhamn. Därifrån tog vi ett flyg till Barcelona. Väl framme i Barcelona gick vi på La rambla som är en gata mitt inne i staden. Dagen därpå hoppade vi på kryssningsfartyget och där började det stora äventyret. Salen där man åt var verkligen Titanickänsla. Man fick stolen utdragen och maten var gudomlig<3

Här står jag utanför nån affär första dagen i Barcelona:)

Första kvällen på båten och jag är lite smått imponerad av utsikten.


Mumsig frukost:)

Detta var bara några av alla 180 bilderna så ni kommer få se fler:)
Puss



Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Köpte faktiskt på second hand för 15kr ;'D

2010-06-22 @ 19:47:01
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0