Big smile on my lips



Big smile on my lips!
Ja, ikväll blir en toppen kväll med bio med Lina:) Ska bli så mysigt att se Alice i underlandet och jag hoppas denna dagen inte fortsätter i förmiddagens tecken;) Mirre raderade vårt resultat på labben och direkt därefter kraschade jag ett glad ättiksprit på mina fötter. Haha, blev till att sitta med hårtorken och torka mina converse resten av lektionen, lyckat^^

Spanskaprovet kändes bra och nu väntar 10 dagars ledigt från skolan, me like:)
Hoppas ni får en toppenkväll alla glada!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Nej, det har jag inte men kameran jag använder, olympus mju 1200, är bra i dagsljus:)

2010-03-05 @ 22:19:41
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0