Macarons♥


Äntligen hemma från skolan!
Idag var det Verkligen en lång dag med TVÅ fysiklektioner men ändå har den integ Varit så tråkig. Haha, dagens höjdpunkt var När Bella somnade på Kemin ^ ^ Det gav iallafall mig ett glatt skratt;) Nu ska jag bara ta det lugnt och sitta inne med en filt och en kopp té för vem har egentligen Lust att gå ut i snöslask, och detta ska kallas vår?!

Många gånger har jag funderat på Att göra Macarons Men det har aldrig Blivit av. Det ser gott ut och de är små och söta. Dessutom hittade jag ettr ecept på Bakfias blogg med Macarons med vitchoklad, det gillar jag;)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

Macarons är grymt gott :) Jag åt det när vi var på öppningen av ett showroom i New York, då fanns det en sort med citronsmak som var supergod! Kram <3

2010-03-02 @ 08:54:56
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0