God morgon


Idag är jag ledig:D
Jag känner verkligen hur hjärnan inte orkar plugga mer occh jag får huvudvärk efter bara 40 minuters plugg. Vi har kemiprov på torsdag och jag började plugga i fredags men har kanske bara pluggat en halvtimme varje dag och orkar inte plugga mer idag så det blir till att vara koncentrerad imon på lektionen då vi har kemi.

Annars tycker jag man blir så glad av att höra allt fågelkvitter och veta att snart är det sommarmånad. Om jag orkar idag så ska jag åka ner till stan och köpa nya nagellack från Depend. Gick in på deras hemsida igår och hittade två som jag föll för...ljusa pastellfärger är bara för fint^^

Hoppas ni får en superhärlig dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0