Smile all day long


Hej, de va länge sen^^
Jag får helt enkelt skylla på våra lärare som dränker oss i prov. Jag hade hellre gjort annat än plugga men nu är det som det är^^ Dagen började med att jag fällde upp sängen tidigt på morgonen och förökte banka in lite biologi i min hjärna. Där blev jag sittandes en liten stund och det var faktiskt ganska mysigt att sittligga under ett varmt täcke och plugga, bättre än att plugga i en kall skola iallafall;) Efter åt jag frukost och sedan skrev jag en liten berättelse på spanska för att träna lite inför uppsatsen som vi har på tisdag. Tänk att efter tisdag kommer jag kommer det kännas som spanskan är över för då är nationella gjort, lovely^^

Nu ska jag pilla färdigt med ett collage som jag lägger upp när det är klart:)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0