You made my day


Dessa underbara tjejer gjorde att min eftermiddag blev toppen!

Äntligen fredag!
Jag är nästan klar med allt inför dopet imon men måste lägga fram vad jag ska ha på mig också. Klockan halv nio imon bär det av till Göteborg där lilla Ines ska döpas♥

Vilken dag det har varit idag! Dagen började med biologilabb och denna dag har jag fasat för LÄNGE. Vi skulle nämligen dissikera en mink och först tänkte jag " men jag är ju en liten tuffing". Haha, tydligen inte. Jag skulle börja klippa i minken men klarade bara inte göra det och doften var bara för hemsk. Istället satt jag två meter ifrån hela labben, usch vad hemskt! Efter biologi labben var det kemilabb och därefter mat. Jag kunde bara tänka mink, mink, mink och maten såg verkligen ut som MINK! Stekt kyckling var det egentligen men det såg det INTE ut som. Tillsist var det dags för biologiprov och det kändes bra:) Efter skolan åkte jag och fikade med finaste Lina och Lovisa och sen åkte vi hem till mig och fotade lite:)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0