Autum



Nu är hösten verkligen här!
Imorse när jag satt och åt frukost hade jag tända ljus och regnet smattrade mot rutan. Rikstigt mysigt var det faktiskt men när jag sedan insåg att jag skulle åt i regnet var det inte lika mysigt längre. Bara någon minut innan bussen skulle gå kom jag på att ett paraply vore ganska bra men självklart är vårt paraply stort som ett parasoll så det kunde jag ju inte ha med mig till skolan. Ne, istället fick jag ta pappas regnbyxor då jag inte hittade mina. Haha, hjälp vad stora de var. Jag fick vika upp nertill ett antal varv och dessutom fick jag gå och hålla i dem så de inte skulle åka ner. De som såg mig fick sig nog ett riktigt gott skratt men det bjuder jag på;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0