Kanelbullens dag



Hejsan hoppsan!
Nu var det ett tag sen jag skrev men förra veckan var jag hemma från skolan hela veckan och mådde inte alls bra så jag hade inte  så mycket att skriva om. Idag var jag däremot i skolan och det var skolfotografering. Det gick väldigt fort och jag tror inte jag hann fatta att de verkligen tog. Jag trodde att de skulle ta några testbilder först och att det var därför det gick så fort men icke sa nicke. Nej, efter tre snabba blixtar så var det färdigt. Jaja, det är väl inte hela världen men visst skulle det vara kul att bli liite bra nu när det är sista året i gymnasiet och sista gången man är med i en skolkatalog;)

Idag i skolan tyckte jag allt att det doftade lite kanelbulle och jag såg en massa elever som gick runt och åt kanelbullar. När jag sedan hade slutat såg jag att några killar stod och bjöd på kanelbullar utanför matsalen. Då kom jag på att det är den fjärde oktober idag vilket betyder att det är kanelbullens dag. Jag har aldrig firat med att äta kanelbullar just den fjärde oktober, jag äter när suget faller in istället;) Brukar ni äta kanelbullar på kanelbullens dag?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0