En bra start på dagen



Phuu!
Första dagen i skolan är avklarad och denna dagen har varit riktigt bra tycker jag, kanske för att jag började dagen så bra...jag smög upp tidigt på morgonen och gjorde american pancakes. Till det åt vi jordgubbar, skivad banan, blåbär, lönnsirap och florsocker..MUMMA! Sen bar det av till skolan, först hade vi bioteknik och sen var det dags för fysik. MEN vår lärare är pappaledig så vi hade en RIKTIGT konstig filur istället. om jag ska vara helt ärlig verkar han inte kunna mer fysik än mig och då är det illa. Haha, nu kanske jag överdrev lite men han var faktiskt lite skum^^

Efter skolan gick jag en runda på stan..kan visa mina inköp senare idag..och plötsligt känner jag doften av pizza så jag var tvungen att gå till alcamo(de har världens bästa kebabpizza). Haha, de känner nog igen mig där för har köpt ganska många pizzor där sen vi flyttade till stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0