Mitt första inlägg 2011



Tänk att det är första Januari idag och ett helt nytt år. Igår lovade jag tre saker och jag hoppas att jag kommer kunna hålla dom. En sak jag lovade var att vara den bästa Joanna jag kan vara och detta löftett var faktiskt det viktigaste tycker jag:) Dagen igår blev lite oväntad men väldigt, väldigt bra tillslut!

I julklapp fick familjen en mixer så jag testade att göra smoothie och här kommer mitt recept:

1/2 banan
1/2 dl hallon
1 dl krämig yoghurt
1/2 dl mjölk
1 tsk florsocker
2 tsk kokos
Häll upp i höga glas och njut!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Gott Nytt År :-D Kram!

2011-01-01 @ 15:40:05
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0