Tidig morgon



God morgon!
Tre somnade jag igår och....FEM vaknade jag imorse så här ligger en trött tjej nu och skriver på sin dator;) När jag såg att klockan var fem låg jag kvar en stund men när jag insåg att det varlönlöst gick jag upp och bakade ut mina tekakor som legat på jäsning under natten. De skulle sedan jäsas i en och en halv timme till och då la jag mig i sängen igen men kunde inte sova då heller;) Efter en och en halv timme satte jag in mina små bullar i ugnen och samtidigt gjorde jag iordning cream cheese, smör sylt, ost, mjölk och annat gott som jag satte på en bricka. Ja, för i köket gick det inte äta idag...KAOS är det där och så blir det ibland när inte mamma och pappa är hemma. Brukar diska och städa men igår lovade bror att göra det men så blev inte fallet. Hur som helst, efter tio minuter i ugnen började det dofta gott och när de var klara tog jag med två ner i mitt rum och åt frukost till Sunes jul och tända ljus, det är vad jag kallar myspysig morgon de^^

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oh gott, kan man få receptet? :)

2011-01-07 @ 11:09:09
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}

nej men gud så mysig frukost! Var det din? :)

Super fin blogg du har, verkligen inspirerande måste jag bara få säga. :)

2011-01-07 @ 17:11:38
URL: http://marslammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0