Kladdiga oboymuffins



En viss söt tjej frågade efter mitt recept på Oboykladdkakemuffins och det kommer från denna sidan(länk). Så gott och jag använde mig av oboy istället för kakao. De små kan man äta måånga av för visst är det roligt att äta små och många;) MEN kan faktiskt erkänna att de stora blev mycket godare, och de kan man ju faktiskt också äta många av för kladdkaka är ju så gott:) Dessutom är kladdkakesmeten såå god att man nästan svimmar. Och till er som inte gillar kladdkaka kan jag säga att jag heller aldrig älskat det men dessa muffins var riktigt goda och oboyen gjorde att de blev mildare i smaken:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

De blev ju GRYMT söta! Och visst äter man med ögonen också? :3

Det måste betytt att de blev minst lika söta i smaken. Tehe. Visst gjorde du en sats till mig också? (ehehe)



sv: Tehe.. Wilhelm är min baddocka (realistiska babydocka) som jag använder i mina babysimsgrupper för att visa föräldrarna hur man ska ”hålla” olika grepp.

Så här ser han ut..



http://leklagret.se/images/N1600_d_1.jpg



Fast.. Han är en killversion, då, han har blåa byxor och så.. :> Haha, pojkvännen och jag döpte honom efter vårt framtida barn... xD

2011-01-20 @ 19:29:41
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0