För jag ska ta studeeenteeeen!



Hej, nu var det ett tag sen allt!

En hel del har hänt sen sist jag skrev bland annat så har jag gått på bal vilket var riktigt kul. Jag kände mig så fin i Sandras klänning. Tänk att hon designat klänningen själv, duktig tjej dedär:) Annars då? Jo, jag tar ju faktiskt studenten på fredag och det ska bli naaaajs;) Har stått i köket hela dagen lång och gjort små bakelser som vi ska bjuda på. Var helt slut efter och ändå är jag inte halvklar. Tur att mamma hjälper till imon annars hade jag aldrig blivit klar....skulle börjat igår:)

Nehe, nu ska jag fortsätta tagga student och blåsa lite i min tuta här( skulle testa tutan inne i affären och se om den funkade, det gjorde den och tanten bredvid var nära på att få en hjärtattack, ooops!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0