Love fridays

Äntligen fredag! Denna veckan har jag haft matteprov, försökt förstå mig på fysiken, bakat, träffat min älskade underbaraste bror, pratat om balen studenten och en massa annat med just den underbaraste brodern, varit på chokladverkstaden....hmm ja det var nog det. Ikväll ska jag till Anna Gretas och då får jag träffa Jessica, längtar!

Något jag längtar väldigt mycket till just nu är självklart bal och student men också efter dagen efter studenten. Klockan fyra på morgonen åker la familia nämligen på kryssning och det ska bli så sjukt kul. Då ska jag...



Njuta av den underbara utsikten av blått hav så långt ögat kan se...



Klä mig fint på kvällarna...



Njuta av solnedgången..
.


Äta underbara frukostar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0